YongHwa Tw../itter Update
اولین وب اختصاصی کمپانی FNC
تاریخ : جمعه 8 / 11 / 1393
نویسنده : Parnia BlueB

نظرتون چیه؟ این دیگه فتوشاپ نیست!

این همه تغییر یهویی در یونگ هوا، ب/..وس.=ه توی موزیک ویدئو و این عکس، واسه یونگ هوای خجالتیمون که وقتی تو کنسرت عرق می کرد و تی شرتش بهش می چسبید خجالت میکشید یا تو کنسرت ژاپن جونگ شین لباسشو گرفت تا بالا نره حالا اینطوری!!!

خوشحال میشم نظرتونو بدونم!



|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: CN BLUE , News , Pictures , ,
برچسب‌ها: جونگ یونگ هوا , jung yong hwa , آلبوم سولو جونگ یونگ هوا ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
مریم در تاریخ : 1393/11/10/fncfamily - - گفته است :
به نظر من خیلی باحال شده چشم چرون نیستما ولی به نظرم خو زندگی خودشه هر جور که بخواد میتونه عکس بندازه .. یونگ هوا با اون یونگ هوای خجالتی خیلی فرق کرده خیلیــــــــــــ
پاسخ:ربطی به چشم چرونی نداره که D: همه فن گرلا خوشال شدن D: آره خیلی خیلی فرق کرده.

<-CommentGAvator->
cici در تاریخ : 1393/11/10/5 - - گفته است :
من خیلی خوشم نیامد از این حرکتش.
من اون یونگ هوائی رو دوست دارم که محجوب و خجالتی و در عین حال شوخ و شیطون بود.
البته که من همیشه دوسش دارم. ولی این همه تغییر توی کاراش بعد از آلبوم سولو رو دوست ندارم.
پاسخ:اینم یه نظره، آره منم بویس های زیادی رو دیدم که راضی نبودن از این تغییرات یونگ هوا!

<-CommentGAvator->
ترانه در تاریخ : 1393/11/9/fncfamily - - گفته است :

اره دیدمش همه زدنش تو اینستا این عکس شده پروفتیل همه بویسا.....برای منم اون بوسه جای تعجب داشت.....و همچنین این.....ولی خب یونگه دیگه!
پاسخ:آره تو اینستا پر بود.. یونگ هوائه و این سورپرایزاش D:


<-CommentGAvator->
بویس واقعی! در تاریخ : 1393/11/9/4 - - گفته است :
من هیچ تغییری توی یونگ هوا نمیبینم!!!!
نه تغییری توی صداش میبینم نه اهنگ سازیش نه اجراش! این همون یونگه!
بستگی داره کی بخاطر چی بویس شده باشه!!!
اگه بویس شده چون یونگ بنظرشون خیلی پاک و فرشته اس! اره عوض شده! منم عوض شدم! همه عوض میشن!
ولی اگه بخاطر موزیسین بودن یونگ بویس شده! نه هیچ تغییری رخ نداده!!!
فکر میکنم بهتره بخاطر این عکس و اون بوسه شخصیت یونگ رو زیر سوال نبریم!!!
حداقل برای من یونگ خیلی با ارزشتر از این چیزهاس! ترجیح میدم بدون قضاوت!! ازش حمایت کنم!!!
پاسخ: آره توی زمینه حرفه ایش که یونگ هوا هرروز داره بهتر میشه و تغییری نکرده! از لحاظ اخلاقی من منظورم بود! البته که منم اصلا قصدم زیره سوال بردن یونگ هوا به هیچ وجه نیست، یونگ هوا بهترین آیدل کره ای هست از نظره من و خواهد بود، کلا می خواستم نظرتون رو بدونم چون توی شبکه های اجتماعی واکنش های مختلف و زیادی دیدم. هیچ بویسی هم مطمئنن سره این جور چیزا نظرش از یونگ هوا برنمیگرده. اون بهترین هست و خواهد ماند.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
اولین فن کلاب اختصاصی کمپانی FNC ما اینجا اخبار گروه های کمپانی FNC که شامل: CNBLUE - FTIsland - Juniel - AOA - N.Flying می شه پوشش می دیم. فقط هم با وب های کره ای تبادل لینک میشه!